« Rujan 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
"HRVATSKA U RUKSAKU"
6.
Četvrtaši izradili društvenu igru "Hrvatska u ruksaku"
Prije odlaska u Školu u prirodi učenici su se upoznali s dokumentarnim filmom kao filmskim žanrom te naučili sve o Nacionalnim parkovima kroz kratke video materijale. Nakon Škole u prirodi, tokom koje su učenici 4. razreda posjetili Fužine, Ogulin, Crikvenicu, otok Krk i Nacionalni park Risnjak, slijedio je povratak u školske klupe. Kako bismo zaokružili naš cjelogodišnji projekt Hrvatska u ruksaku učenici su uz pomoć knjižničarke i razrednice izradili društvenu igru istoimenog naziva te pokazali zavidno znanje u igri. Igra će trajno ostati u školskoj knjižnici te će služiti novim generacijama učenika kao pomoć u upoznavanju Lijepe naše.
5.
Izrada e-priča pomoću Web 2.0 alata Storybird
Nakon što su učenici 4. razreda, u sklopu projekta „Hrvatska u ruksaku“, osmišljavali likove i pisali svoje bajke došlo je vrijeme da njihove priče zažive i u virtualnom svijetu. Kroz 2 školska sata učenici su se upoznali s web 2.0. alatom Storybird te prionuli izradi svojih e-priča, a ovo su njihovi radovi.
https://storybird.com/books/malen/?token=673sez665p
https://storybird.com/books/kraljica-gloria-2/?token=npwsgundqq
https://storybird.com/books/mix-sarenilo/?token=hrz8q88qkj
https://storybird.com/books/maryino-kraljevstvo/?token=wyyw6xrkv9
4.
U potrazi za „duhom“…
S Hrvatskom u ruksaku krenuli smo u istočnije krajeve. Zima je stigla u Kopačevo, a s njome i zle namjere tajanstvenog „duha“. Nakon pročitane knjige „Duh u močvari“ učenici 4. razreda su i sami krenuli u potragu. Kroz karakterizaciju likova, prateći tijek radnje romana te povezujući lokacije i tragove postepeno su otkrivali osobu odgovornu za misteriozne događaje u Kopačkom ritu. Učenici su naučili ponešto i o Parku prirode Kopački rit te upoznali njegovu floru i faunu.
3.
Čitajući Priču u snijegu književnika Matka Marušića ovog smo puta otputovali u južnije krajeve, u Split. Učenici su saznali zašto su se glavni likovi priče toliko začudili kada je u Splitu pao snijeg te zbog čega su mu se toliko veselili. Kroz razgovor učenici su navodili što sve znaju o Splitu te što bi još voljeli saznati. Saznali su da je u Splitu rođen Marko Marulić, otac hrvatske književnosti te su imali priliku u rukama držati Juditu iz 1901. godine koja je dio zaštićene zbirke naše školske knjižnice. Radom na tekstu učenici su istraživali posebnosti Splita, saznali kako je dobio ime te koje se sve znamenitosti mogu vidjeti u Splitu. Informacije koje su saznali prezentirali su ostalim učenicima te s novim informacijama nadopunili svoja znanja.
2.
Novo putovanje odvelo nas je u Ogulin, odakle smo preko Karlovca i Zagreba došli do Slavonskog Broda. Razlog je bila, naravno, Ivana Brlić-Mažuranić i njezine Priče iz davnine. S obzirom da se ove godine obilježava stota obljetnica Priča iz davnine učenici 4.r. odlučili su, u sklopu projekta Hrvatska u ruksaku, saznati tko je Ivana te gdje je pronalazila inspiraciju za pisanje svojih priča. Otkrili su koja je veza nje i prvog hrvatskog bana pučanina, Ivana Mažuranića te zašto ju zovu hrvatskim Andersenom i hrvatskim Tolkienom. Učenici su imali jedinstvenu priliku poslušati priču Šuma Striborova na gramofonu te razigrati maštu, osmisliti likove i napisati svoju bajku.
1.
U Mjesecu hrvatske knjige učenici 4. razreda su, uz vođenje knjižničarke i razrednice, započeli cjelogodišnji projekt pod nazivom Hrvatska u ruksaku. Do sada su učenici istraživali osnovna obilježja i simbole svoje domovine, učili o njenom glavnom gradu i posjetili njegov Zoološki vrt te glavni trg i okolicu. Prošetali su gornjogradskim ulicama i slušali o zagrebačkim legendama. Proučavali su grbove i odgonetavali njihovu simboliku te izrađivali grb svojeg razreda koji je trebao predstavljati njih i mjesto iz kojeg dolaze. Nakon Zagreba, putovali smo mislima u Veliki Grđevac te se družili s Perom, Šilom, Medom i ostalim članovima Lovrakove družbe. U brzopoteznom kvizu vježbali su spretnost i znanje te se dobro zabavljali. Učenici su uspoređivali knjigu, kazališnu predstavu i film Družba Pere Kvržice te učili o obilježjima svakog od ovih medija. Nakon svakog „putovanja“ učenici postaju bogatiji za nova znanja i iskustva, a najzanimljivije bilježe na svojoj karti Hrvatske. Kamo će nas odvesti sljedeće „putovanje“? To ćemo tek vidjeti!