« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Neposredno prije početka nove nastavne godine, 2. rujna 2011. (petak), u OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan je Stručni skup pod nazivom Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama.
U OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan Stručni skup
Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama
Neposredno prije početka nove nastavne godine, 2. rujna 2011. (petak), u OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan je Stručni skup pod nazivom Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama.
Ovaj hvale vrijedan skup održali su prof. defektolozi, psiholog i prof. reh. spec. iz COO Vinko Bek iz Zagreba.
Ovakva vrsta predavanja javila se iz potrebe za edukacijom učitelja RN i predmetnih nastavnika, budući da OŠ M.P. Miškina pohađa dvoje slijepih učenika od kojih jedan ima cerebralnu paralizu.
Skupu su prisustvovali svi učitelji, nastavnici i pedagog škole. Tijekom četverosatnog predavanja upoznati su s najčešćim problemima, kako fizičkim tako i psihičkim, s kojima se učenici susreću u svakodnevnom životu u školi i izvan nje.
Teme predavanju bile su:
Pretpostavke za ostvarivanje inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama i kroničnim bolestima, mr.sc. Mara Kovačić
Pružanje podrške za uspješnije motoričko funkcioniranje u odgojno-obrazovnom procesu za učenike s motoričkim teškoćama, prof.reh.spec. R. I., Dejana Horvat
Prilagodbe i postupci u radu s učenicima s oštećenjem vida i video prezentacija praktičnog rada, Dragica Matok, prof.def.
Psihološke osobine učenika s oštećenjem vida, Ida Poljan, prof.psih.
Simulacija slabovidnosti, Dagda Brakus, prof.def.
Kako bi što bolje upoznali svijet slijepih i slabovidnih osoba te radi boljeg razumijevanja i prepoznavanja svakodnevnih izazova osoba s oštećenjem vida , učitelji su sudjelovali u aktivnosti Simulacija slabovidnosti s dodatnim pomagalima - naočalama.
Radionicu o Braillovom pismu održala je tiflopedagog Suzana Kesedžić u kojoj su učitelji upoznali brajev stroj, naučili kako izgleda brajica, svladali šestotočku, te uz pomoć listića "Znakovi brajice" (hrvatski standard), pisali određeni tekst crnog tiska na brajicu i obrnuto.
Veliko olakšanje i oduševljenje učitelja vidjelo se nakon završetka radionice. Imali su osjećaj da su nešto konkretno naučili i shvatili da se brajica može lako naučiti ako se čita očima.
To u mnogome pomaže integraciji i doprinosi kvaliteti rada sa slijepim učenicima.