preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mihovil Pavlek Miškina Đelekovec

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 1. 2016.

Ukupno: 173074
Danas: 61
KNJIŽNICA

Dobro došli u knjižnicu.

Pratite događanja.

Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.

 

 

 
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IPA PROJEKT U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Mira Adamović, 22. 2. 2015.

U proteklih 10 mjeseci  6 je osnovnih škola iz naše županije bilo uključeno u IPA projekt Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma.

Ovaj je projekt pokrenut kao odgovor na potrebu za uspješnijom realizacijom reforme kurikuluma u školama, a za što  je potrebna podrška u jačanju kompetencija osoba uključenih u neposredni odgojno-obrazovni sustav. Nositelj projekta bio je Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, a partner Forum za slobodu odgoja.

U IPA projektu sudjelovalo je 60 škola iz 10 županija Republike Hrvatske, među kojima je i Koprivničko-križevačka. Škole iz naše županije koje su sudjelovale u projektu su:  OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ Koprivnica, OŠ „Braća Radić“ Koprivnica, OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica, OŠ  Molve, OŠ prof. Franje Viktora Šignjara Virje i OŠ Mihovil Pavlek  Miškina Đelekovec. Za provođenje edukacije o razvoju i implementaciji školskog kurikuluma u okviru projekta obrazovano je 40 trenera u cijeloj državi. Odabrane i educirane trenerice naše županije su: Mira Adamović, Marija Halaček, Jasna Relja i Lidija Vranar.

Svaka je škola ulaskom u projekt imenovala  tročlani školski tim. U našoj školi članice školskog tima su: Sabina Matiša, Dijana Pleadin i Tatjana Međimorec.

Izrada školskog kurikuluma je proces  planiranja, provođenja i evaluacije poučavanja i učenja koje se izvodi u školi. Školski kurikulum  i njegova izrada proces je u kojem sudjeluju svi članovi školske zajednice. Kurikulumski ciljevi i ishodi se postavljanju na osnovu analize interesa i potreba učenika. Planiranje se koncentrira oko resursa. Svaki kurikulum je specifičnost i posebnost škole u kojoj se realizira. Ovakvo planiranje i izrada doprinosi boljem školskom ozračju, timskom radu te razvoju i kompetencijama učitelja. Školski kurikulum treba biti konkretan, mjerljiv i razumljiv, kako za učenika, tako i za roditelja.

Kako je projekt završen, sada je na članovima Učiteljskog vijeća evaluacija procesa izrade školskog kurikuluma koja će biti i polazište za izradu novog u idućoj školskoj godini.

 

 

  

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju