« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
U proteklih 10 mjeseci 6 je osnovnih škola iz naše županije bilo uključeno u IPA projekt Razvoj kurikulumske kulture: Osnaživanje škola za razvoj i implementaciju školskog kurikuluma.
Ovaj je projekt pokrenut kao odgovor na potrebu za uspješnijom realizacijom reforme kurikuluma u školama, a za što je potrebna podrška u jačanju kompetencija osoba uključenih u neposredni odgojno-obrazovni sustav. Nositelj projekta bio je Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, a partner Forum za slobodu odgoja.
U IPA projektu sudjelovalo je 60 škola iz 10 županija Republike Hrvatske, među kojima je i Koprivničko-križevačka. Škole iz naše županije koje su sudjelovale u projektu su: OŠ „Antun Nemčić Gostovinski“ Koprivnica, OŠ „Braća Radić“ Koprivnica, OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica, OŠ Molve, OŠ prof. Franje Viktora Šignjara Virje i OŠ Mihovil Pavlek Miškina Đelekovec. Za provođenje edukacije o razvoju i implementaciji školskog kurikuluma u okviru projekta obrazovano je 40 trenera u cijeloj državi. Odabrane i educirane trenerice naše županije su: Mira Adamović, Marija Halaček, Jasna Relja i Lidija Vranar.
Svaka je škola ulaskom u projekt imenovala tročlani školski tim. U našoj školi članice školskog tima su: Sabina Matiša, Dijana Pleadin i Tatjana Međimorec.
Izrada školskog kurikuluma je proces planiranja, provođenja i evaluacije poučavanja i učenja koje se izvodi u školi. Školski kurikulum i njegova izrada proces je u kojem sudjeluju svi članovi školske zajednice. Kurikulumski ciljevi i ishodi se postavljanju na osnovu analize interesa i potreba učenika. Planiranje se koncentrira oko resursa. Svaki kurikulum je specifičnost i posebnost škole u kojoj se realizira. Ovakvo planiranje i izrada doprinosi boljem školskom ozračju, timskom radu te razvoju i kompetencijama učitelja. Školski kurikulum treba biti konkretan, mjerljiv i razumljiv, kako za učenika, tako i za roditelja.
Kako je projekt završen, sada je na članovima Učiteljskog vijeća evaluacija procesa izrade školskog kurikuluma koja će biti i polazište za izradu novog u idućoj školskoj godini.