« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Sasvim spontano učenici 2. razreda krenuli su u projekt pod nazivom Zdravlje i boje.
Na satu razrednika, što inače i često čine, slušali su opuštajuću glazbu zatvorenim očima, opustili se i razmišljali o sebi, svojemu zdravlju, osjećajima. Nakon slušanja uzeli su kist i bojama pokazali svoje zdravlje, svoje osjećaje.
Zaključili su da bojom možemo ojačati i energiju određenoga dana jer svaki dan u tjednu ima svoju boju. Dogovorili su se da svaki dan ima svoju boju i svoju simboliku. Svaki dan će na sebi nositi tu boju, šaljivo razgovarati, pisati tom bojom…pokušavati biti ta boja.
Dani su u 2.razredu izgledali ovako:
CRVENI – ponedjeljak (energija, kretanje, život),
ŽUTI – utorak (smijeh, sreća),
LJUBIČASTA – srijeda (kraljevstvo, bogatstvo, ambicija),
NARANČASTI – četvrtak (zabava, sreća, toplina),
ZELENI – petak (rast, priroda, novac),
BIJELI – ponedjeljak ( čistoća, sigurnost),
PLAVI – utorak (odmor, mudrost, odanost).
U toku svog projekta učenici su izrađivali voćne ražnjiće – slagali boje (jabuka, kivi, naranča, banana, kruška, suha marelica, smokva, datulje...) i blagovali.
U zelenom danu pokupili su smeće u školskom vrtu, poravnali krtičnjake, boravili u njemu i igrali se.
Tijekom bijelog dana očistili su i uredili svoju učionicu. Zadnjeg, plavog dana, koji simbolizira odmor i mudrost čitali su basne, prepoznali pouku i poruku te odmarali zajedno uz razvijanje odanosti i zajedništva.
Jesu li zdravlje i boje međusobno povezani? Na ovaj način zasigurno jesu.
Mira Adamović, učiteljica 2.r.
SVE FOTOGRAFIJE IZ PROJEKTA POGLEDAJTE NA POVEZNICI: http://www.os-mpavlek-miskina-djelekovec.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=343&limit=&curr_page=0