« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Razvoj vještine čitanja ključan je za razvoj svih drugih vrsta pismenosti. Nakon što učenici u prvom razredu osnovne škole nauče čitati važno je razvijati naviku čitanja i promicati važnost čitanja. Djeca uče oponašanjem i zato je važno da budu okružene osobama koje čitaju i uživaju u pročitanomu štivu.
Cilj projekta „Čitamo mi, u obitelji svi“ je da se, u suradnji s roditeljima, potiče djecu da zajedničkim čitanjem knjiga lakše usvajaju tehniku čitanja, razvijaju naviku čitanja i pozitivan odnos prema čitanju te da zajednički utječemo na razvoj čitalačkih kompetencija i informacijske pismenosti učenika općenito.
I naša škola je prepoznala vrijednost ovakvog projekta te se ove školske godine po prvi puta, zajedno s učenicima i njihovim roditeljima, uključila u njegovo provođenje.
Projekt se organizira u sklopu Hrvatske mreže školskih knjižničara, a školska knjižničarka Dijana Muhvić je voditeljica i organizatorica projekta u našoj školi. Uz zajedničku suradnju razrednica, roditelja i učenika ostvarit će se planirane aktivnosti.
Projekt će se, s obzirom na mali broj učenika, provesti među učenicima 3. i 4. razreda Matične i Područne škole i njihovim roditeljima. Knjižnični ruksak s 8 knjiga putovat će od jednog do drugog učenika, koji ga nosi doma u petak na pet dana, gdje čitajući u krugu obitelji stječe naviku čitanja i razvija čitalačke sposobnosti. Učenik će sa svojom obitelji 5 dana barem 15 minuta dnevno zajednički čitati i/ili razgledavati knjige, a svoje dojmove, zanimljivosti i lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisivat će u priloženu bilježnicu dojmova. U srijedu će učenik vratiti naprtnjaču u školu te će ostalim učenicima u razredu, razrednici i knjižničarki kroz 15-ak minuta prepričati svoje doživljaje čitanja u obitelji.