Učenici 1. i 2. razreda sudjelovali su u čitaonici u knjižnici te slušali priču o „Neobičnoj knjižničarki“. Upoznali su knjižničarku te kroz priču saznali tko je knjižničarka i što sve radi, što je knjižnica te što se sve krije u njoj. Kroz razgovor i različite zadatke učenici su naučili kao pronaći željene knjige i kako ih posuditi te kako se prema njima odnositi. Razgledali su zbirke koje postoje u knjižnici, najviše su ih privukle slikovnice i stripovi te su posudili knjige koje će čitati kod kuće u narednim danima.
Posjetili su novi Bibliobus, razgledali knjige i prostor, a knjižničarka im je pripremila pričaonicu kroz koju su učenici ušli u svijet čarobnih knjiga, posjetili nova mjesta i upoznali neobična bića, a ujedno su se prisjetili zašto je važno čitati, ali i čuvati knjige.

Učenici 5. razreda uključili su se u natječaj Bibliobusa „Moj Bibliobus-moja knjižnica“. Razgovarali smo o ovoj neobičnoj knjižnici na kotačima, a učenici su osmislili scenarij i snimili jednominutni video kako bi prikazali zašto im je važan Bibliobus, i knjižnica općenito. Učenici su uživali u snimanju, a ujedno su se upoznali i s pojmovima iz područja filma. S nestrpljenjem čekamo rezultate nagradnog natječaja.
Petaši su se prisjetili osnovnih pojmova vezanih uz knjižnicu, saznali koje sve zbirke krije školska knjižnica te kako se samostalno snalaziti u knjižnici. Naučili su što je signatura te što znače oznake M, D, O, N i I na poleđini knjige. Naučeno su primijenili na pronalasku potrebnih lektira, a novim znanjima će im daljnje snalaženje knjižnicom nadalje biti olakšano.


Šestaši su kroz različite zadatke otkrivali male tajne za uspješnije učenje. Saznali su što su mnemotehnike, kako nam mogu pomoći u učenju, kako organizirati učenje i izvršavanje različitih zadatak te kao strukturirati informacije. Kroz kratak test otkrivali su svoj stil učenja, a u skladu sa stilom učenja dobili su i praktične smjernice koje će im pomoći u uspješnijem učenju.
Osmaši su blok sat proveli istražujući i vrednujući različite izvore informacija. Saznali su osobitosti tiskanih i digitalnih izvora, njihove prednosti i nedostatke te, prema zadanim kriterijima, procjenjivali pouzdane i kvalitetne izvore znanja. Prisjetili su se i važnosti poštivanja autorskih prava prilikom izrada prezentacija, a cilj sata je bio potaknuti učenike na kritičko pristupanje informacijama te odabir i korištenje kvalitetnih informacija.
Već tradicionalno, obilježili smo i Miškinin rođendan prigodnim programom, a slijedi nam Večer Paje Kanižaja, gostovanje književnika te druge aktivnosti tijekom Mjeseca hrvatske knjige.