Učenici od 1. do 4. razreda naše škole uputili su se na terensku nastavu u obližnju Viroviticu. Bez obzira na najavljenu kišu, 8.svibnja veselo su se opremili kišobranima. Kiša je upravo odlučila padati dok su razgledavali grad. Šetajući perivojem razgledavali su posađena nova stabla, grmlje i ukrasno raslinje, uređene šetnice u parku, kao i šetnicu ispred Gimnazije Petra Preradovića koju krasi nova, moderna fontana, a postavljeni su i dizajnerski drveni mostovi od kojih svaki ima svoju priču vezanu uz Viroviticu. Virovitica je u povijesti bila poznata i kao „mala Venecija“ sa čak 16 mostova Učenici su obišli Most ljubavi, Most zrcala,Gimnazijski most, Portal most koji predstavlja „prolaz“ iz stare Virovitice u novu urbanu Viroviticu i Glazbeni most koji je svirao dok su hodali po njemu.
Nakon razgleda perivoja posjetili su dvorac Pejačević koji je u 19. st. sagradila grofovska obitelj Pejačević, a nakon obnove u njemu je smješten Gradski muzej Virovitica. Dvorac se nalazi na povišenju u samom središtu Virovitice. Svojom arhitekturom, ali i položajem, eksterijerom i interijerom, dvorac Pejačević jedno je od najimpresivnijih zdanja kulturno- – povijesne baštine u Hrvatskoj. U dvorcu je smješten Gradski muzej Virovitica koji su učenici obišli kroz duge i široke dvorske hodnike, potpuno impresionirani veličinom i ljepotom pogleda iz dvorca i u dvorcu.
Poslije Virovitice slijedio je posjet Špišić Bukovici i Kući čaja-oazi mira, gdje ih je čekalo veliko iznenađenje.
Kroz obilazak i istraživanje vodila ih je poučna staza na kojoj su se upoznali s nekim od biljaka od kojih se proizvodi čaj kao i životinjama koje su bitne u fazi oprašivanja . Opustili su se u muzeju čaja s čitaonicom gdje se osim knjiga nalazi digitalni herbarij te mikroskopskim putem vidjeli one najsitnije detalje biljaka koji su našem oku itekako nevidljivi te su uživali u mirisu izloženih čajeva. U divnom i prostranom dvorištu nalaze se kušaonice čaja te vanjska poučna staza. Kušaonice čaja, ukupno šest, različito su tematizirane i svaka ima svoju posebnu priču o biljkama koje se koriste za proizvodnju čaja. U svakoj od tematskih kušaonica uživali su u mirisima biljaka, uz ugodnu i opuštajuću glazbu, poučne informacije, a sama degustacija čaja činila je kompletan doživljaj. Na kraju ovog uživanja igrali su igre u dvorištu, sudjelovali u potrazi za blagom i posijali sjeme biljke u posudice koje su nosili majkama kao čestitke uz Majčin dan.
Bila je to terenska nastava ispunjena inovacijama, maštovitošću, znamenitostima jednog grada te prirodnim ljepotama skromnog bilja.
Mira Adamović, razrednica 3.r. i voditeljica puta