« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Noć knjige 2014.
Dana 23.4.2014. (srijeda) obilježava se Noć knjige. Ove će se godine i naša škola, po prvi put, uključiti u obilježavanje navedene manifestacije. Pozivamo vas da dođete i uključite se u niz zanimljivih aktivnosti koje smo priredili za vas. Detaljan program možete pronaći u privitku.
Bibliobus u mojem mjestu
Učenici 3. i 4. razreda i polaznica likovne grupe uz mentorstvo učiteljica Monike Horvat i Ive Stanko te knjižničarke Dijane Muhvić izradili su plakat na temu „Bibliobus u mojem mjestu“. Ovim zajedničkim radom i mi smo dali svoj doprinos obilježavanju desetog rođendana koprivničkog bibliobusa koji dolazi i pred našu školu.
Predmetnica - put do informacija
S učenicima 6.a i 6.b razreda održan je nastavni sat u korelaciji nastave geografije i programa knjižničnog odgoja i obrazovanja. Obrađujući temu Velika geografska otkrića, a u suradnji učiteljice geografije i knjižničarke, učenici su naučili kako se služiti predmetnicom (ključnim riječima) u istraživanju na zadanu temu. Kroz rad u grupama i služeći se različitim izvorima znanja učenici su istražili činjenice iz života i putovanja velikih istraživača. Cilj sata je bio da učenici nauče kako tražiti i pronaći potrebne informacije te kako ih primijeniti u stvaranju cjelovitog znanja o temi. Kao rezultat istraživačkog rada nastali su plakati koje su učenici prezentirali jedni drugima.
Vrtićanci u školskoj knjižnici
Kako je vještinu čitanja i ljubav prema knjigama potrebno razvijati od najmlađih dana pokazali su nam i najmlađi stanovnici Đelekovca. Polaznici dječjeg vrtića Iskrica iz Đelekovca posjetili su školsku knjižnicu Osnovne škole Mihovil Pavlek Miškina, Đelekovec. U satu provedenom sa školskom knjižničarkom Dijanom Muhvić imali su priliku razgovarati o pričama koje oni vole slušati te vidjeti što se sve nalazi u školskoj knjižnici. Vrtićanci su, kroz igru, naučili kako se treba ponašati u knjižnici i prema knjigama te kako se posuđuju knjige. Pregledali su knjige za najmlađe, a za svakoga se našlo ponešto. Zajedno sa svojom odgajateljicom Ivanom odabrali su slikovnice koje će narednih dana zajednički prelistavati i čitati.
MOJA PRVA KNJIGA
Ove školske godine naša se škola uključila u natječaj Moja prva knjiga, državni natječaj za učenike osnovnih škola, pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. Natječaj se sastoji u pisanju i ilustriranju vlastite priče, a glavna nagrada je tiskanje najbolje slikovnice. U natječaj su se uključile učenica 2. razreda uz mentorstvo razrednice te učenice 5. i 6.a razreda uz mentorstvo knjižničarke. Učenice su priču već osmislile, a sada slijedi ilustracija priče i dovršavanje slikovnice. Hoće li neka od njihovih priča biti pobjednička vidjet ćemo po završetku natječaja.
__________________________________________________________________________________________________________________
Dan hrvatskih knjižnica
Danas, 11.11.2013. u našoj školi obilježen je Dan hrvatskih knjižnica. Ovo je bila prilika da svi zajednički čestitamo učenicima 5. razreda i nagradimo ih za sudjelovanje u projektu Nacionalni kviz za poticanje čitanja 2013. Učenici Paula Mađerić, Darko Porić i Klara Sirutka nakon marljivog čitanja i odigranog kviza dočekali su i izvlačenje pobjednika. Kao predstavnica naše škole, koja će sudjelovati u glavnom krugu izvlačenja 15.11.2013. u sklopu Sajma knjige-Interlibera, izvučena je Klara Sirutka. Svo troje učenika dobilo je zahvalnice za sudjelovanje, a Klari je uručena i simbolična nagrada, knjiga.
Sat hrvatskog jezika za učenike 5. razreda u školskoj knjižnici
Koliko je samostalno snalaženje u knjižnici od velike važnosti, uvidjeli su i učenici 5. razreda. Tokom sata hrvatskog jezika provedenog u knjižnici, knjižničarka je učenike upoznala s razmještajem knjižnične građe. Učenici su saznali kako su književna djela u školskoj knjižnici raspodijeljena po dobnim skupinama, unutar skupina poredana po abecednom redu prezimena autora, a unutar autorskih opusa po abecednom redu naslova. S obzirom na oznake dobnih skupina na poleđini knjiga, učenici su naučili prepoznavati knjige čiji su sadržaji primijenjeni određenom uzrastu. Time im je ujedno olakšan i samostalan odabir građe. Potom smo zajednički pogledali video. Osvrtom na animirani film Fantastične leteće knjige gospodina Morrisa Lessmorea učenici su dali svoje viđenje filma i knjižnice, ukazali na važnost knjige i čitanja, potrebu očuvanja zapisanog znanja kao i na sposobnost knjiga da kod nas probude maštu i odvedu nas u čarobne krajeve koje samo kroz knjige možemo upoznati.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Služenje referentnom zbirkom
Učenici 3. i 4. razreda upoznali su knjižničnu građu koja čini referentnu ili priručnu zbirku knjižnice i koja je sastavni dio fonda školske knjižnice. Upoznavajući vrijednost ove zbirke, kod učenika se razvijala sposobnost snalaženja među informacijama u različitim izvorima znanja te samostalnoga traženja i pronalaženja potrebnih podataka. Kroz različite zadatke, učenici su učili nove pojmove te tako bogatili i svoj rječnik. Imali su priliku saznati od čega su bili izgrađeni najstariji dvorci, koje vrste zuba postoje, naučili su koji se planeti nalaze u Sunčevom sustavu te pokušali pronaći nepoznate riječi u rječniku kao i snalaziti se u školskom pravopisu.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Knjižničarka u 2. razredu - Dječji časopisi
U Mjesecu hrvatske knjige učenici 2. razreda su, na satu hrvatskog jezika, sa svojom knjižničarkom upoznavali dječje časopise. Naučili su razlikovati dječje časopise od onih namijenjene odraslima kao i razlikovati časopise s obzirom na učestalost njihova izlaženja. Listajući i čitajući časopise učenici su naučili koji su njegovi glavni dijelovi te uočavali rubrike koje postoje u njihovom najdražem časopisu. Proučavajući časopise učenici su mogli prepoznati zabavlja li ih ili poučava određeni časopis. Radeći u grupama, učenici su imali priliku osmisliti naslovnicu svojeg vlastitog časopis te odlučiti o čemu bi oni pisali u svojem časopisu, kome bi on bio namijenjen te koliko često bi izlazio. A evo i njihovih radova.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Posjet učenika 1. razreda školskoj knjižnici i Bibliobusu
Učenici 1. razreda Matične škole su, u četvrtak 26.9.2013., posjetili školsku knjižnicu. Knjižničarka ih je upoznala s prostorom školske knjižnice kao i knjižničnom građom koja se u njoj može pronaći. Naučili su posuđivati knjige ali i ponešto o pravilima ponašanja u knjižnici i prema knjizi te važnosti vraćanja knjiga na vrijeme. S današnjim danom i oni su postali članovi školske knjižnice. Zajednički smo posjetili i bibliobus ili, kako su ga učenici prozvali, „knjižnicu na kotačima“. Upoznali su knjižničare koji tamo rade, a svaki je učenik odabrao i posudio svoju prvu knjigu. Po povratku u knjižnicu razgovarali smo o važnosti čitanja te je učenicima pročitan ulomak iz knjige Baš se veselim. A kako bi saznali što veseli glavne likove učenici su pozvani da dođu u školsku knjižicu, posude knjigu i saznaju ostatak priče.
__________________________________________________________________________________________________________________