« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Učenici 7. razreda povezali su temu stereotipa i predrasuda s lektirom te su proveli sat razrednika i hrvatskog jezika analizirajući odnose prema likovima u književnim djelima s naglaskom na lik Srne u Šimunovićevoj Dugi. Učenici su u lektirnom djelu prepoznavali stereotipna ponašanja prema dječacima i djevojčicama, osjećaje i želje likova vezane uz njih te ih potkrijepili citatima. Uočavali su moguće posljedice takvih ponašanja te razvijali kritičko mišljenje. Učenici su iz uloge Srninih prijatelja napisali pismo ohrabrenja Srni kako bi joj dali snage da izdrži svoju situaciju, da se izbori za sebe, reče i pokaže što osjeća, zatraži promjene…. Napisali su i pismo Srninim roditeljima dajući im savjete da razgovaraju s njom, pokušavajući im osvijestiti kako se Srna osjeća zbog njihovih postupaka i moguće posljedice ako se odnos prema njoj ne promijeni.