« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Da lektira može biti jako zanimljiva pokazali su učenici 4. razreda kroz maštovite zadatke.
Nakon pročitanog romana i gledanje filma Družba Pere Kvržice učenici su kroz neobične, zanimljive i maštovite zadatke pokazali što znaju, što su naučili kroz ovo djelo. Zadaci su bili primjereni vremenu u kome živimo.
Učenici su bili podijeljeni u grupe: istraživači, turistički agenti, novinari i organizatori otvorenja mlina.
Više pod OPŠIRNIJE.
Zadatak istraživača je bio da istraže način rada mlina na vodu te što je potrebno za izradu mlina. Učenik Neo Dangubić je uz pomoć oca izradio mlin te su ga svi učenici s veseljem promatrali i analizirali.
Zadatak turističkih agenata je bio da osmisle ponudu kako bi privukli turiste za razgled mlina. Učenica Katja Legemec je izradila prezentaciju u ppt na kojoj bi joj pozavidjele i mnoge turističke agencije. Bravo Katja!
Prezentacija je priložena ovoj vijesti, pa ju pogledajte!
Zadatak novinara je bio da osmisle reportažu o preuređenom mlinu. Učenici Petar Bilješko i Jakov Horvat javili su se u živo sa svojom reportažom s obližnjeg potoka Rasenice.
Zadatak organizatora otvorenja bio je da osmisle protokol i pozivnice za otvorenje. Učenica Maša Sabolić je pokazala veliku kreativnost i vještinu u ovom zadatku.
Djelo Mate Lovraka, „Družba Pere Kvržice“, ostavilo je neizbrisiv trag u djetinjstvu ovih učenika. Maštovitim zadacima možemo čitanje i lektiru približiti djeci i učiniti ju što zanimljivijom.
Mira Adamović, razrednica 4.r.