« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Učenici trećeg razreda naše škole sa svojom su učiteljicom Mirom Adamović učenje lektire pomaknuli na višu razinu
„Čudnovate zgode šegrta Hlapića“ - dječji je roman koji možemo opisati kao najpoznatije djelo Ivane Brlić Mažuranić, a šegrt Hlapić - lik o kojem malo tko ne zna reći barem nekoliko rečenica. Učenici trećeg razreda o najpoznatijem malenom šegrtu znaju sve što se znati može.
U listopadu su za lektiru čitali „Čudnovate zgode šegrta Hlapića“. Nakon što su djelo pročitali, pokazali su zavidno razumijevanje pročitanog sadržaja. Učiteljica je njihovo znanje provjerila standardnom metodom, listićem provjere, no kako su učenici pokazali interes za djelo, odlučili su lektiru pomaknuti na višu razinu. Projekt šegrt Hlapić, kako su ga nazvali, trajao je tjedan dana.
Više pročitajte pod OPŠIRNIJE.
U sklopu projekta učenici su se kostimirati u likove iz priče. Svaki je svoj lik predstavio ostatku razreda, a učiteljica je u sklopu projekta postala Ivana Brlić Mažuranić pa su tako na zanimljiv način naučili i detalje iz života autorice. U suradnji s knjižničarkom Ivanom u razredu je organiziran kviz koji je još jednom potvrdio da učenici o malom Hlapiću znaju baš sve.
Da se lektira i umjetnost izvrsno slažu, ovaj je razred pokazao tako što su naučili pjevati, a i plesati, Pjesmu postolara. U učenju lektire ovaj je razred uključio sva osjetila. Tako su i gledali igrani film o Hlapiću i isječak iz animiranog filma . Dok su gledali, analizirali su likove, razgovarali o vrijednostima koje treba promicati i osobinama koje nisu baš poželjne, a uz to su i naučili razliku između animiranog i igranog filma. Sve u sklopu učenja lektire.
Da, i to je moguće. Lektira može biti jako zabavna. Samo se treba potruditi, proširiti vidike i razmišljati „izvan okvira“. Ovaj razred to jako dobro zna i već se vesele čitanju sljedećeg lektirnog djela.
Ivana Habijan, knjižničarka