« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Učiteljica 3.r., Mira Adamović uključila je svoj razred u eTwinning projekt „Živimo zeleno/Living greenly“. Učenici 3.razreda već su u mnogim aktivnostima pokazali ekološku osvještenost pa je zato učiteljica Mira pozitivno odgovorila na poziv dviju učiteljica iz Hrvatske, koje su ovaj projekt osmislile. Ovaj ekološki projekt ima međunarodni projekt jer uključeni su i učitelji iz drugih zemalja. Naši će učenici u ovom cjelogodišnjem projektu s učenicima iz naše zemlje i iz svijeta razmjenjivati svoja stečena znanja, prezentirat će aktivnosti i izvršene zadatke, a sve u cilju očuvanja i zaštite prirode.
Učenici su već započeli s aktivnostima o kojima više pročitajte i pogledajte pod OPŠIRNIJE,
S puno zanimanja i uz vođenje učiteljice, učenici 3.r. započeli su svoja istraživanja:
1.aktivnost- Što zagađena voda i tlo čine našim biljkama - pokus
2.aktivnost- Klimatske promjene u zavičaju u jesen
Učenici su bili podijeljeni u svom istraživačkom radu u nekoliko grupa:
1. skupina – vrijeme
2. skupina – biljke
3. skupina – životinje
4. skupina – rad ljudi
Pratili su, bilježili, uspoređivali i razlikovali vremenske pojave pojedinih godišnjih doba.
Uočavali su međusobnu ovisnost podneblja i životne zajednice u zavičajnome području te nabrojili tipične biljke i životinje zavičaja.
Promatrali su rad ljudi na terenu i u okolini, biljke i životinje. Svoja zapažanja unosili su u tablicu.
Istraživačkoga duha i rada nije nedostajalo.