« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Kako uključiti knjižnicu u nastavu geografije saznali su učenici 6. razreda. Tijekom dva školska sata učenici su razgovarali o pojmu informacijska pismenost i njenoj važnosti te su saznali kako je nastavna jedinica Predmetnica - put do informacija povezana s nastavom geografije. Učenici su saznali što su i koji su to izvori informacija, kako se pretražuju i kako nam mogu pomoći u istraživačkim zadacima te kako informacije prikazati pomoću grafičkih organizatora. Učenici su, podijeljeni u 4 grupe, istraživali o državama Srednje i Južne Amerike (Meksiku, Brazilu, Argentini i Čileu) poštujući zadane smjernice te su naučeno pretočili u mentalnu mapu koju su prezentirali ostalim učenicima. One će im poslužiti za detaljnije upoznavanje navedenih država te kao alat za organiziranje informacija prilikom narednih istraživanja i učenja.